Zapisz się na newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach wpisz swój adres e-mail:

Do góry
0 produktów  |  0.0 zł
logowanie   |   rejestracja   
0 produktów
0.0 zł
Formy Płatności

Łączny koszt dostarczenia zamówienia zależy od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy .

Formy płatności:

Przedpłata (płatność przelewem) wpłatę dokonujemy na numer rachunku bankowego : 12 1140 2017 0000 4002 1239 0730 tytułem : Wpłata za zamówienie numer ( otrzymany w trakcie składania zamówienia ) .

Pobranie (płatność w chwili odbioru zamówienia) przy wyborze tego sposobu zapłaty za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi . Zamówienie zostanie dostarczone pod podany adres i pobrana zostanie wartość zamówienia . W przypadku , gdy osoba dostarczająca przesyłkę nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo do odbioru przesyłki.

Gotówką odbiór osobisty w siedzibie firmy Warszawa ul.KonarskiegoStanisława 84. Prosimy, abyś zgłosił (a) się po przesyłkę do Punktu Odbioru Osobistego dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją , że zamówienie jestw pełni skompletowane i gotowe do odbioru .

Przesyłki dostarczane są przez:

Przesyłka kurierska: Kurierzy UPS dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 . Kurier dostarczyzamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki .

Paczkomaty InPost: Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu . Przesyłka znajdzie się w wybranym Paczkomacie w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki i będzie czekać na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Jeśli o niej zapomnisz, zostanie przewieziona na 14 dni kalendarzowych do najbliższego Oddziału InPost . Paczka nieodebrana z oddziału zostanie zwrócona do sklepu . O zmianach lokalizacji paczki i danych niezbędnych do odbioru będziesz informowany mailowo i SMSowo przez firmę InPost .


Paczka w RUCHu: to możliwość odbierania i nadawania paczek w kiosku RUCHU. Dzięki szerokiej dystrybucji to właśnie klient sklepu może zdecydować gdzie chce odebrać paczkę . Może to być kiosk pod domem , pracą czy szkołą . Nie musi czekać na kuriera , nie musi stać w kolejce na poczcie. Paczka zostaje nadana przez sklep internetowy w kiosku RUCHU . Kioskarz skanuje przesyłkę . W tym momencie wysyłany jest SMS do klienta . Paczka czeka na klienta 5 dni w wybranym przez niego kiosku RUCHU .

List polecony: usługa Poczty Polskiej jeśli zależy Ci na potwierdzeniu nadania korespondencji , zdecyduj się na list polecony . Możesz nadać go jako list priorytetowy lub ekonomiczny . Każda taka przesyłka opatrzona jest numerem , dzięki czemu masz możliwość śledzić jej status przez eMonitoring.

KONTAKT
daniel@hurtowniaszelek.pl
504 944 659
konrad@hurtowniaszelek.pl
501 539 869
Hurtownia Szelek